۱۳۸۹ اردیبهشت ۲, پنجشنبه

اطلاعیه اتحاد بین المللی در مورد اظهارات علیرضا محجوب در مورد اول ماه مه

اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران

علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران و نماینده مجلس اسلامی در تازه ترین اظهار نظر در مورد اول ماه مه گفته اند که "روز جهانی کارگر فرصت مناسبی است تا کارگران سراسر جهان با یکدیگر متحد شده و خواستهای خود را یک صدا پیگیری کنند" (ایلنا 31 فروردین)
آقای محجوب فراموش کرده اضافه کند که صاحب این سخن علیرضا محجوب:
دبیر کل خانه کارگری است که  محور برنامه آن در "هفته کارگر" تجدید میثاق با آرمانهای خمینی با حضور در مرقد او و دیدار با آیت الله خامنه ای در زمانی است که منصور اسالو، مددی، علی نجاتی و دهها فعال کارگری و صدها فعال دانشجویی، حقوق زن و انسان در زندانهای آیت الله خامنه ای زیر شکنجه هستند. 
دبیر کل تشکیلاتی است که شوراهای اسلامی و انجمن های اسلامی شامل آن یکی از عوامل اصلی سرکوب فعالین و جنبش کارگری در سی ساله اخیر است.
دبیر تشکیلاتی است که عوامل و اوباشان آن زبان منصور اسالو، دبیرسندیکای شرکت واحد و منتخب مجمع عمومی کارکنان شرکت واحد، را بریدند.
دبیر تشکیلاتی است که در سایه ارعاب، اخراج و تحمیل زندان به منتخبین مجمع عمومی کارگران شرکت نیشکر هفت تپه، شوراهای اسلامی را با آرزوی خلاص شدن از "شر" سندیکای هفت تپه تشکیل داده اند.
عضو مجلس اسلامی است که سی سال است زندگی را بر کارگران ایران تباه کرده، بخش اعظم کارگران ایران را از شمول قانون کار خارج و فقر مطلق را با سیاست های اقتصادی سرمایه دارانه خویش به کارگران ایران تحمیل کرده اند.
آقای محجوب یکی از کنشگران اصلی نظام ضد کارگری جمهوری اسلامی در سالهای حیات جمهوری اسلامی است.
خوشبختانه به یمن سالها حمایت و همبستگی  بین المللی با کارگران ایران بسیاری از فعالین و تشکلهای کارگری، اتحادیه ها و سندیکاهای کارگری و سازمانها و احزاب مترقی از ماهیت خانه کارگر، شوراها و انجمن های اسلامی آقای محجوب مطلعند. چیزی که احتمالا مایه تعجب این فعالین و تشکلها خواهد شد درجه وقاهتی است که آقای محجوب از آن برخوردار است.

اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران
21 آوریل 2010

ارسال به: Balatarin::Donbaleh::100C::oyax::Mohandes::Del.icio.us::Friendfeed::Twitthis::Facebook::Addthis to other::Subscribe to Comments Feed::Subscribe to Feed

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 

طراحی شده توسط اینسایت |تبدیل شده به بلاگر پوسته های بلاگر |بهینه شده برای زبان فارسی مجتبی ستوده