۱۳۸۹ اردیبهشت ۲, پنجشنبه

کارگران پیشرو توطئه ارتجاعی"هفته کارگر‎" جمهوری اسلامی را خنثی خواهند کرد!

سلام زیجی

حکومت سرمایه داران ایرانی امسال نیز چرتکه انداخته اند و نقشه کشیده اند که به تلاش و ا تحاد جنبش ما حول روز جهانی کارگر آسیب برسانند. برنامه چیده اند تا  فضا را مسموم کنند و مانع برگزاری متحدانه روز جهانی کارگر که روز اتحاد طبقاتی و نه گفتن به تمامیت نظام پراز جنایت و ننگ و نابرابری سرمایه داری و علیه کلیت  حکومت اسلامی و تاریخ ضد کارگری تاکنونی آن است ، بشوند. اعلام ‌"هفته کارگر" از جانب حکومت اسلامی دقیقا به این منظور طراحی شده است.

  سی و یک سال تمام کشتار و زندانی و تحمیل بیقوقی و تحقیر کارگر و به گرو گرفتن نان خانواده های کارگری در راس سیاست های این حکومت  و همه جناحهای آن بوده است.  چپاول وثروت اندوزی کلان و  تامین هزینه گله حزب الله  و اوباش ارتشی و سپاهی و بسیجی و اطلاعاتی را تنها از طریق تحمیل  بی حقوقی  مطلق و زندگی بردگی به طبقه ما تامین شده است.  از همان دوره کشتار کارگران نفت و اعدام جمال چراغ ویسی  وعبداڵله بیوسه تا به رگبار بستن کارگران خاتون آباد و حمله مسلحانه به مراسمهای روز کارگر  و بازداشت و شکنجه برگزار کنندگان اول مه ها و همچنین  در بند نگاه داشتن فعالین کنونی سندیکا واحد و نیشکر هفت تپه و اتحادیه آزاد  و تحمیل مزد بردگی سیصت و سه هزارتومانی و اخراجهای گسترده هرروزه  نشان خواهد داد  این حاکمیت چون سگ وحشی به جان طبقه ما افتاده و با چنگ و دندان از سیستم سرمایه و منافع بورژواهای رنگارنگ ایرانی حراست  میکند. این جنایت سازمان یافته با  رها کردن افسار اوباشان خود و چرندیات آخوند و مسجد ودادن اختیار تام به کارفرما و زندانبان  تداوم دارد. تدارک "هفته کارگر"  و" اعلام هفت هدف" آن نیز بخشی از همان تلاش ضد کارگری و  جنایت عظیم، آشکار و پنهان، اما بی وقفه  حکومت اسلامی و سیستم سرمایه داری ایران علیه طبقه ما و زنان و مردان آزادیخوا ه آن جامعه در سی سال اخیر میباشد.

 این جانیان روز اول "هفته کارگر" خود را روز تجدید پیمان با آرمانهای خمینی نامگذاری کرده اند که در آن روز  از کارگران میخواهند بر سر قبر یک شخصیت قرون وسطی وضد کارگری و ضد بشری بروند. روز دوم  را  روز "کارگر زن" نامگذاری کرده اند تا ابتدا طبقه ما را از وسط دو تکه کنند و از طرف دیگر  ماهیت  و عملکرد ضد زن بودن  خود را پنهان نمایند. روز فاطمه یعنی روز بربریت و جهالت  را با روز جهانی زن که روز رهایی از  ستم و نابرابری از جمله خلاصی از افیون مذهب  و حکومت اسلامی میباشد جانشین میکنند. حال به فکر" زن کارگر" افتاده اند و از طریق ضد زن ترین نهاد در دفتر ریاست جمهوری شان میخواهند "زنان کارگر" را هم "گرامی" بدارند. روز سوم  را نیز به روز خدمت به ارتجاعی ترین و ضد کارگری ترین قانون کار در جهان، یعنی روز خدمت به قانون کار اسلامی تعریف کرده اند. این دیگر گستاخی تمام عیار است که طبقه کارگر را به التزام به قوانینی  دعوت میکنند که از بیخ ارتجاعی و بند به بند آن برای انقیاد کارگر تدوین شده است. روز چهارم روز تجدید پیمان با ولایت خامنه ای نامگذاری شده است. یعنی روز "تجدید پیمان" با مرکز صادرات تعفن و رهبر باندهای آدمکش و ضد کارگر. روز پیمان با مفتخورترین، دروغگو ترین، پست ترین و ضد آزادی ترین قشر جامعه. روز پنجم نیز روز کارگران جوان و پیمانی است که سرمایه داران ایرانی با این ترفند "کارگر جوان" را به تحمیل بیکاری و کار موقت و اطاعت از قراردادهای سفید که با دست خود چک سفید به کارفرما و دلالان بازار میدهند که تا آخرین روزهای جوانی شان مطیع باشند و به شکر گذاری در سیر کردن  شکم رضایت دهند. این شگرد شناخته شده و آگاهانه سرمایه داری علیه نسل جوان کارگر تازه وارد شده  به "بازار کار" است که نباید  آنرا پذیرفت. و اما جالبتر اینکه روز ششم روز "معنویت" نامگذاری شده است. همان معنویت اسلامی که خمینی  گفت ما" معنویت نصیب شما میکنیم" و سی سال است جامعه ایران جز فساد، دزدی و جنایت و آدمکشی و تحمیل تن فروشی رسمی و به اعتیاد کشاندن میلیونها انسان و دروغ وافترا که اساس معنویت اسلام و حزب جمهوری اسلامی بود و هست  روایت دیگری از" معنویت" اینها را ندیده و نخواهد دید. این روز را عامدانه به روز جمعه انداخته اند تا بساط خرافات نماز جمعها و قمه کشی اسلامی و سنی و شیعه گری را چند ساعتی گرم کنند. و بلاخره با این نمایشنامه مسخره شش روزه  حلقه روز هفتم فرا میرسد و آنروز مترادف میشود با روز جهانی کارگر. برای این روز نیز برنامه از پیش تعریف شده آماده است: به دیدار مجلس رفتن، مراسم دولتی گرفتن با سرپرستی خانه کارگر، سخنرانی فرماندار در "روز کارگر" و با دیدار خانواده کشته شده گان و معلولین جنگ و عزاداری  به پایان میرسانند.

تمام محتوا و هدف  این فیلم مسخره که در هفت سریال ضد کارگری به نمایش گذاشته میشود سر تاپا ارتجاعی و ضد کارگری است. فیلم"هفته کارگر" جمهوری اسلامی و کارفرمایان و خانه کارگر نه تنها سر سوزنی به طبقه کارگر ربطی ندارد که در تقابل کامل با حق و  مطالبه و ارزش واحترام طبقه کارگر تدارک دیده شده است! برای تضعیف روز جهانی کارگر و اتحاد و  همبستگی کارگران  مراکز مختلف، برای  ممانعت از شنیدن صدا اعتراض به ندادن دستمزدهای معوقه و تعیین حداقل مزد بردگی امسال، و به منظور ممانعت از ابراز درد و نیاز واقعی امروز طبقه ما و ممانعت از  رو آمدن خواست آزادی کارگران در بند و حق اعتصاب و تشکل و زندگی. هفته کارگر رژیم برای مقابله با خواست و اهداف جنبش سوسیالیستی درون آن طبقه طراحی شده است. کارگران  با  اتحاد وهمبستگی خود و برگزاری وسیعترین گردهمائیها در مراکز مختلف کار و کلوبهای خانوادگی و محافل به استقبال روز جهانی خود  خواهند رفت و مراسمها و گردهمائیهای  تماما مستقل از دولت و نهادهای دولتی و "هفته کارگر" برگزار میکنند. با این تلاش گام بزرگی در تقویت مبارزه طبقاتی و خود آگاهی خود بر خواهند داشت و تره برای  برنامه های ضد کارگری "هفته کارگر" حاکمیت  خورد نخواهند کرد.
 کارگران با افشا  ماهیت و اهداف "هفته کارگر" و تلاش برای تحریم و عدم شرکت در این نمایش مسخره از طرف همه بخشهای کارگری  نفرت  آگاهانه و متحدانه خود را از تداوم ضدیت سرمایه داران و حکومت اسلامی با کارگران بیش از پیش به نمایش خواهند گذاشت و راه پیشروی و اتحاد و همبستگی طبقاتی خود را تقویت و گسترش خواهند داد.

سه شنبه ۳۱ فروردین  ۱۳۸۹

ارسال به: Balatarin::Donbaleh::100C::oyax::Mohandes::Del.icio.us::Friendfeed::Twitthis::Facebook::Addthis to other::Subscribe to Comments Feed::Subscribe to Feed

0 نظرات:

ارسال یک نظر

 

طراحی شده توسط اینسایت |تبدیل شده به بلاگر پوسته های بلاگر |بهینه شده برای زبان فارسی مجتبی ستوده